Komentarze: 0
Kto szuka ten znajdzie darmowe doładowania
Kto szuka ten znajdzie Czy to rzeczywiście jest prawda? Jest to wartość wynikającą BlackBerry niedawno, że podkreśla smutną prawdę, że większość z 200 tysięcy aplikacji dostępnych są śmieci.
Zaskakujące samorodek informacje zostały ujawnione przez Aleksandra Meisl Sponge grupy i wyszło na jaw w ramach doskonałą serię wywiadów Ewan McLeod z branży telefonii komórkowej Review.
Ewan miał ten pomysł, że marki stają się coraz obsesję smartphone i chciał zbadać tezę, że zbyt wielu marek założyć, że musiała aplikacji iPhone. Aby sprawdzić tę hipotezę, że wywiady komórkowych gigantów marketingu i dążyć do ich opinii na temat wykorzystywania usług telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii marek.
Wyniki były bardzo jasne. Guru zgodzili się, że wiele marek Wielkiej Brytanii wydaje się zaczepić potencjalne zwiększenie lojalności klientów za pośrednictwem aplikacji i w dużej mierze ignorowane lub niedoceniane ogromny potencjał dla bardziej bezpośrednie usługi SMS. Tylko 20% konsumentów Uk obecnie smartfony jeszcze prawie wszystkie mają ręcznie ustawić pozwala na wysyłanie i odbieranie wiadomości SMS.
Oto kilka cytatów z bardziej odsłaniając z wywiadów. Jeśli kiedykolwiek zastanawiał się, gdzie należy zacząć w opracowywaniu strategii mobilności, a następnie te filmy są doskonałym punktem wyjścia. Gorąco zachęcam do obejrzenia.